Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2013 08:30 - Morning Tide...
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 4339 Коментари: 12 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Утринният прилив.... 

Със утринния прилив се намирам
Дълбока и искряща синева
По устните си думите събирам
В косите си раздиплям свобода 

И тръгвам боса малка и ефирна
Към вътрешна невидима врата
Зад нея е душата ми немирна
Която търси пътя към света 

Побирам я във крехките си длани
Посядаме със нея на брега
Във мислите накрая оседлани
Безвремие обгръща радостта

Изгрява слънцето и вятър пее
Кръвта ми в капилярите шепти
Една надежда пак ще оцелее
И като птица в мене ще лети

А утринния прилив отшумява
Нахлупих шапката и сложих очила
Не зная колко още ми остава
Но вярвам ще открия Любовта

 








Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karaiany - Много харесах! Само свободните ...
18.11.2013 08:55
Много харесах!
Само свободните намират Любовта. Никога не я търсиш в другия. Можеш да дадеш любов само когато я откриеш в себе си. Другото е преливане от пусто в празно.
Радвам се за теб, Мюзик!
цитирай
2. sestra - Толкова е лесно да я откриеш -
18.11.2013 09:13
тя е в теб, миличка. И дори - тя е теб.
цитирай
3. musicriver - 1. karaiany
18.11.2013 12:56
karaiany написа:
Много харесах!
Само свободните намират Любовта. Никога не я търсиш в другия. Можеш да дадеш любов само когато я откриеш в себе си. Другото е преливане от пусто в празно.
Радвам се за теб, Мюзик!


Ади,
твоите думи много ми напомниха на една от песните,
които обичам да слушам и в които се изживявам
и като лирическия герой който пее и като този,
към когото е насочено посланието от песента - 2 в 1 тъй да се каже... :))
Когато обичаш в достатъчност и споделеност себе си,
това е предпоставка да обичаш силно и всеотдайно другите,
а Любовта насочена към теб не е задължителност, обезателност, необходимост а Награда и когато я получиш, остава само да И се радваш и да я изживееш максимално пълноценно в конкретния миг оставайки завинаги в нея, защото както е написала Сестричката ми - Ти самия си Любовта - нито повече, нито по-малко! :))
И аз ти се радвам и ти пожелавам успешна седмица, Ади! :))

И песничката за която споменах по-горе :
Europe - In My Time
http://www.youtube.com/watch?v=co2XAGQsEg0&list=PL03D96E8919472B2F
цитирай
4. musicriver - 2. sestra
18.11.2013 13:06
sestra написа:
Толкова е лесно да я откриеш -
тя е в теб, миличка. И дори - тя е теб.


Абсолютно е така, Систър!!!
Благодаря ти!!!
Нали знаеш, че аз и ти взаимно се пазим
и няма нищо случайно в тоя свят...
Рекичката & Брезичката
Много те прегръщам и си мисля за тебе винаги с много обич!

_______________________________
Поздравявам двете ни с това парче :
Joan Armatrading - The Weakness In Me
http://www.youtube.com/watch?v=1pjMwzujbHE&list=PL03D96E8919472B2F
цитирай
5. ckarlet - Пожелавам ти да я срещнеш онази л...
18.11.2013 18:54
Пожелавам ти да я срещнеш онази любов, която дава живеца в душата и те кара да полетиш, Мusicriver!
Прекрасно стихотворение както винаги, мила!
цитирай
6. musicriver - 5. ckarlet
18.11.2013 20:13
ckarlet написа:
Пожелавам ти да я срещнеш онази любов, която дава живеца в душата и те кара да полетиш, Мusicriver!
Прекрасно стихотворение както винаги, мила!


Здравей, Скарлет,
благодаря ти много за думите...
Душата знае пътя... Аз винаги И се доверявам...
Прегръдки и хубава седмица ти пожелавам!:))

Jeff Floyd - I Found Love On A Lonely Highway
http://www.youtube.com/watch?v=kHMvdvx8uf8
цитирай
7. makont - Усмихна ме!
19.11.2013 14:33
Успех, с шапка и очила, няма начин да не се открие любовта. Красиво и оптимистично. Усмивки!
цитирай
8. musicriver - 7. makont
19.11.2013 16:09
makont написа:
Усмихна ме!
Успех, с шапка и очила, няма начин да не се открие любовта. Красиво и оптимистично. Усмивки!


И ти ме усмихна, Майче! :))
Благодаря ти сърдечно!
За къде сме без вяра и оптимизъм?...
Хубава вечер от мен! Нахлупвам шапката, слагам очилата и хуквам на търсаческа акция.... :)))))

Дони и Момчил - "Шапка на цветни петна"
https://www.youtube.com/watch?v=lh8ZRGrW1MM
цитирай
9. monna1 - Прекрасно е!
22.11.2013 22:51
Лети.......!*
цитирай
10. musicriver - 9. monna1
24.11.2013 18:32
monna1 написа:
Прекрасно е!
Лети.......!*


Благодаря ти и тук!
Летенето е състояние на духа, нали?*
Успешна нова седмица от утре!*
цитирай
11. didoignatov - Липсваше ми, рекичке!
05.12.2013 14:30
Чета с огроооомно удоволствие! И ме дозареждаш с оптимизъм.
Поздрави!
цитирай
12. musicriver - 11. didoignatov - Липсваше ми, рекичке!
05.12.2013 16:06
didoignatov написа:
Чета с огроооомно удоволствие! И ме дозареждаш с оптимизъм.
Поздрави!


Хей, хей,
кой се е завърнал!:))
Много ти се радвам, Дидо!
Надявам се, всичко с теб да е наред!
Аз съм тук...
Тека си дори в зимния сезон - сега водите на моменти замръзват,
после стават пълноводни и текат по-буйни, но като цяло в коритото
на рекичката се намести трайно вълшебно спокойствие...
Зимното слънце е виновно може би, незнам!?... :))
Минавай, за да ти пускам песнички и на теб!
Ще се радвам! :)

Прегръдки от рекичка,

Richard Clayderman - Ballade Pour Adeline
https://www.youtube.com/watch?v=eCCan3TFPoc
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 428902
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930