Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2013 21:35 - Destiny....
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 7008 Коментари: 31 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Човешката душа.... 

човешката душа е
като път
пълзи през ветровити
измерения
а в тъмните И тайни
дълбини
се скитат непоръбени
съмнения 

намира своя пристан
само там
където се облича
със надежда
дъхът И
от безкрая призован
в кръвта на някой
тихо се процежда 

избира да обича
без вина
без шапка и обувки
в безпорядък
най-често се кръщава
Светлина
и вярна е
до сетния ти залък 

човешката душа е
като стон
запратен във простора
със усмивка
Тя Вечност е
и кратък полутон
една река от сладост
и горчивка








Тагове:   Destiny,   schiller,   soul убежище,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Толкова е чисто и категорично
11.11.2013 22:11
в твоя си ясен и изсечен стил, река... Но днес искам да си направя една лична поправка, съвсем категорично -

намира своя пристан
само там
където се съблича
от надежда.

Надеждата е насъщната ни дреха, но един ден и нея събличаме, за да останем голи,губейки и последната си защита. С обич...
цитирай
2. mt46 - Песните се леят
11.11.2013 22:14
като река... към Вечността...
цитирай
3. monna1 - Ооооо.............!!!
11.11.2013 22:37
Отлично е!
Въздействащо и шик!:)
Браво на теб!***
цитирай
4. musicriver - 1. sestra
12.11.2013 10:04
sestra написа:
Толкова е чисто и категорично
в твоя си ясен и изсечен стил, река... Но днес искам да си направя една лична поправка, съвсем категорично -

намира своя пристан
само там
където се съблича
от надежда.

Надеждата е насъщната ни дреха, но един ден и нея събличаме, за да останем голи,губейки и последната си защита. С обич...


"Категорично" - Да, това е думата!
Съгласна съм с поправката!
А може би голи сме най-защитени, Сестричка Брезичка... ;)
И аз те прегръщам!
Благодаря ти!!!
цитирай
5. musicriver - 2. mt46
12.11.2013 10:05
mt46 написа:
Песните се леят
като река... към Вечността...


Начин за пречистване са, пък незнам.... ;)
Хубав ден!
цитирай
6. musicriver - 3. monna1
12.11.2013 10:07
monna1 написа:
Ооооо.............!!!
Отлично е!
Въздействащо и шик!:)
Браво на теб!***


Ооооо................!!!
Скромно благодаря!:)
Радвам се, че те е докоснало!
И на тебе Браво!***
И пак ела!:))
цитирай
7. ckarlet - Прекрасно стихотворение! Отдавна ...
12.11.2013 18:39
Прекрасно стихотворение! Отдавна не бях чела нещо толкова силно и истинско!
Поздрави!
цитирай
8. musicriver - 7. ckarlet
12.11.2013 19:04
ckarlet написа:
Прекрасно стихотворение! Отдавна не бях чела нещо толкова силно и истинско!
Поздрави!


Привет, Скарлет,
и благодаря ти за оценката! (изчервих се)
Незнам.... Просто написах това, което чувствам....
Спомних си, че имам нужда да обичам понякога и себе си...
Хубава вечер:))

http://www.youtube.com/watch?v=akjIgsxIvQ4
цитирай
9. faktifakti - хубаво е , силно , силно..
12.11.2013 23:31
поздрав.
цитирай
10. musicriver - 9. faktifakti
13.11.2013 00:48
faktifakti написа:
хубаво е , силно , силно..
поздрав.


Прегръщам те и ти благодаря, Еви!
Усмивки:))
цитирай
11. makont - Поздрави, наистина тече като река,
13.11.2013 11:58
леко и спокойно и преминава през мисълта, оставяйки усещането за сила и обич. Много е сърдечно!
цитирай
12. musicriver - 11. makont
13.11.2013 14:08
makont написа:
Поздрави, наистина тече като река,
леко и спокойно и преминава през мисълта, оставяйки усещането за сила и обич. Много е сърдечно!


А ти, Майче,
си много готина иииии хубаво ми е,
че те срещнах в интернет пространството!
Прегръдки:))

George Davidson - My Heart Will Go On
http://www.youtube.com/watch?v=ZWXjNkTt9_A
цитирай
13. karaiany - Хей, къде изчезнаха предишните ти ...
15.11.2013 18:35
Хей, къде изчезнаха предишните ти постове!?
Харесах този стих.
Бъди сигурна, че душата ти е отдавна кръстена да обича и така ще бъде до края на дните ти!
С топла прегръдка за теб!
цитирай
14. musicriver - 13. karaiany
16.11.2013 10:59
karaiany написа:
Хей, къде изчезнаха предишните ти постове!?
Харесах този стих.
Бъди сигурна, че душата ти е отдавна кръстена да обича и така ще бъде до края на дните ти!
С топла прегръдка за теб!


Здрасти, Адриан,
как къде са изчезнали - в Архива:)
В Куантас не архивират ли?;)
Те бяха с определена насоченост в моя вътрешен свят!
Изпълниха своето предназначение и за сега
няма нужда да бъдат видими...
Та тъй... Пътуваме напред, защото всичко хубаво тепърва предстои! Нали? :))
Благодаря ти! Радвам се, че стихото ми ти е харесало! :)
Моята душа е много сложна компилация!
Този, който я разбере Истински и по Правилния начин,
отвъд видимото - обещавам да го взема с мен, когато някой ден тръгна
на пътуването си до Индия :))
И да, правилно си усетил - така ще е до края на дните,
ако въобще има край... Може би по-правилно е да кажем,
че така си е за мен в безкрайността...
И за теб топла прегръдка от мен
и една мелодия :

GIOVANNI MARRADI - Free
http://www.youtube.com/watch?v=0Zc_44q8CS4&feature=c4-overview-vl&list=PLYAqK6pCIw0x46o3ZlLxjrvI2DfBiF3V9
цитирай
15. jenyivanova - Душата...
18.11.2013 12:36
От години стоя на прага на моята :)
Твоята е толкова светла. Благодарна съм, че имах възможност да те прочета...
Великолепно и много топло стихо...
цитирай
16. musicriver - 15. jenyivanova
18.11.2013 12:47
jenyivanova написа:
Душата...
От години стоя на прага на моята :)
Твоята е толкова светла. Благодарна съм, че имах възможност да те прочета...
Великолепно и много топло стихо...


Здравей, Жени,
Душата е най-важното от човешката ни цялост!
Хубаво е да вървим към нея, защото така опознаваме най-пълноценно себе си,
а когато сме наясно със самите нас можем да бъдем най-пълноценни и полезни на другите, които срещаме по своя път...
Много ти благодаря за оценката!
Аз съм любител писател, без претенции за художествена стойност! :))
Ако думите ми докосват другите, това може само да ме радва,
защото обичам общуването, обичам да срещам нови хора,
да разговарям с тях и заедно да търсим и откриваме отговорите...
Хубава нова седмица ти пожелавам и пак ела! :))

И една песничка, която звучи при мен в момента :
LZ - След Лятото
http://www.youtube.com/watch?v=ftlIAjUmiL4&list=PL03D96E8919472B2F
цитирай
17. jenyivanova - Душата. . . Здравей, Жени, LZ - След ...
19.11.2013 08:12
musicriver написа:
[quote=jenyivanova]Душата...

Здравей, Жени,

LZ - След Лятото
http://www.youtube.com/watch?v=ftlIAjUmiL4&list=PL03D96E8919472B2F

Благодаря, ще наминавам редовно на гости :)
Добро да ти е утрото с Norah Jones - Good Morning http://www.youtube.com/watch?v=IT53JpIkFTM
цитирай
18. musicriver - 17. jenyivanova
19.11.2013 10:24
jenyivanova написа:

Благодаря, ще наминавам редовно на гости :)
Добро да ти е утрото с Norah Jones - Good Morning http://www.youtube.com/watch?v=IT53JpIkFTM


Привет :))
Благодаря ти, Жени!
Харесвам Нора Джоунс! Има страхотен глас и песните И някак текат точно като блестяща река...
И аз ти пожелавам хубав есенен ден и повече поводи за усмивка! :))
Ето от мен също поздрав :

Norah Jones - She
http://www.youtube.com/watch?v=EXTUxppfp00

:)
цитирай
19. jenyivanova - Душата и Нара Джоунс
19.11.2013 13:02
Много благодаря! Аз съм патологичен случай на меломания :) и Нора Джоунс е сред първите ми избори! :)
Хубав и топличък ден :) http://www.youtube.com/watch?v=ymuazEzJFZE
цитирай
20. musicriver - 19. jenyivanova
19.11.2013 16:04
jenyivanova написа:
Много благодаря! Аз съм патологичен случай на меломания :) и Нора Джоунс е сред първите ми избори! :)
Хубав и топличък ден :) http://www.youtube.com/watch?v=ymuazEzJFZE


Благодаря ти, Жени!
Да, днес наистина се усмихва слънчице следобед... :)
Хубаво доизкарване на деня от мен! :))

Виж едни веселяци :
Весела Сватба
https://www.youtube.com/watch?v=7UvLhQNvkBw
:)))
цитирай
21. jenyivanova - Весело :)
19.11.2013 23:24
Много благодаря :)
да ти е топличко на душата :) Чуй това великолепие http://www.youtube.com/watch?v=bwN6AVjoNqQ
цитирай
22. musicriver - 21. jenyivanova
20.11.2013 01:51
jenyivanova написа:
Много благодаря :)
да ти е топличко на душата :) Чуй това великолепие http://www.youtube.com/watch?v=bwN6AVjoNqQ


Жени,
направо ме уцели в сърцето...
Добре че преди да ходя да спинкам надникнах тук...
Невероятен глас има тая жена...
Ще И изслушам и още песни до края на седмицата и ще смъкна някой албум или компилация... Много обичам блус....
Напомни ми Джанис, а аз обичам Джанис Джоплин от ученичка...
Адски ти благодаря - ще спя усмихната и мечтателна от всякъде, а тая нощ имало метеоритен дъжд - ти видя ли звезда, пожела ли си нещо вълшебно? :))
Прегръдка топла от мен и пак - Благодаря ти, мила!

Janis Joplin- Piece of my heart
http://www.youtube.com/watch?v=iJb7cBfrxbo

"I want you to come on, come on, come on, come on and take it,
Take it!
Take another little piece of my heart now, baby!
Oh, oh, break it!
Break another little bit of my heart now, darling, yeah, yeah, yeah.
Oh, oh, have a!
Have another little piece of my heart now, baby,
You know you got it if it makes you feel good,
Oh, yes indeed."

:)
цитирай
23. jenyivanova - За сърцето ти, за душата ми...
20.11.2013 07:30
израснах с Джанис Джоплин :) Стопли ме, да знаеш, с тази песен...Благодаря ти от сърце...Ако надникнеш тук тази сутрин ще намериш още един невероятен глас и една великолепна китара :)
Beth Hart and Joe Bonamassa и псента на Ета Джеймс - I'd Rather Go Blind
https://www.youtube.com/watch?v=AnXgZZkPP14

както се оказва и двете слушаме правилната музика :)))
Топло да ти е, слънчево да ти е...щастливо да ти е :) хей така, без причина :)
Прегръдка от мен...
цитирай
24. musicriver - 23. jenyivanova
20.11.2013 10:52
jenyivanova написа:
За сърцето ти, за душата ми...
израснах с Джанис Джоплин :) Стопли ме, да знаеш, с тази песен...Благодаря ти от сърце...Ако надникнеш тук тази сутрин ще намериш още един невероятен глас и една великолепна китара :)
Beth Hart and Joe Bonamassa и песента на Ета Джеймс - I'd Rather Go Blind
https://www.youtube.com/watch?v=AnXgZZkPP14

както се оказва и двете слушаме правилната музика :)))
Топло да ти е, слънчево да ти е...щастливо да ти е :) хей така, без причина :)
Прегръдка от мен...


Жени, благодаря ти за това изпълнение на Бет и Джо!
Страхотни са си те!!! Класика!
В интерес на истината, когато за първи път чух тази песен,
бе в изпълнение на някаква друга група, но много ме беше впечатлила...
Преди много години на една аудио касета...

А за правилната музика - да, май така се оказва! :)))
И всичките пожелания, които си ми написала се сбъдват... :)
хей така, без причина :)
Май те бива във вълшебствата!?...
И от мен прегръдка и хубава сряда...

Душата блести, нали когато е Свободна и Щастлива?.... :)
Beth Hart - Soul shine
https://www.youtube.com/watch?v=IzRF3cDIPQw
цитирай
25. jenyivanova - :)
20.11.2013 11:56
Рядко слушам chill, но тази е много позитивна. Подарявам ти я, защото текста е страхотен, а изпълнението ме изпълва със светлина. Нека и остатъка от деня да ти е светъл и още толкова топъл, колкото и утрото ти :)
цитирай
26. musicriver - 25. jenyivanova
20.11.2013 13:44
jenyivanova написа:
Рядко слушам chill, но тази е много позитивна. Подарявам ти я, защото текста е страхотен, а изпълнението ме изпълва със светлина. Нека и остатъка от деня да ти е светъл и още толкова топъл, колкото и утрото ти :)


:)
Жени,
само че Где е песента??:))
Ето едно Любимо клипче с Chill out фотоси и музикални мотиви...
Schiller - Die Liebe
http://vbox7.com/play:bd93c46a6b

пп : Ще си чакам пропуснатия линк... :)))
Хубав следобед, Жени! :)))
цитирай
27. jenyivanova - старост - нерадост, за мой срам :)))
20.11.2013 23:55
Ето пропуснатия линк...но пък го рекламирах точно като политик...всичко ти казах, но нищо не показах :))) (ако ти кажа, че си се хиля сама..направо до сълзи :) ) Моля за извинение, мила!
http://www.youtube.com/watch?v=Ug5S8URHS8A
цитирай
28. musicriver - 27. jenyivanova
21.11.2013 16:54
jenyivanova написа:
старост - нерадост, за мой срам :)))
Ето пропуснатия линк...но пък го рекламирах точно като политик...всичко ти казах, но нищо не показах :))) (ако ти кажа, че си се хиля сама..направо до сълзи :) ) Моля за извинение, мила!
http://www.youtube.com/watch?v=Ug5S8URHS8A


Благодаря ти, Жени! Усмивка :)
Много красиво клипче!
Харесвам тези изпълнители!
Това е моето тяхно любимо - пускам ти го и ти пожелавам
хубава празнична вечер - нали днес е Денят на християнското семейство1 :)

Chambao - Lo Mejor Pa Ti
http://www.youtube.com/watch?v=P_V-JnQfH_w
цитирай
29. jenyivanova - Толкова съм разсеяна :)
21.11.2013 23:32
Благодаря ти от сърце :)
Ето една певица, която много харесвам :)
Да ти е празнично и на теб. За мен този празник е много важен....
http://www.youtube.com/watch?v=XhFjCh_hg2c
цитирай
30. musicriver - 29. jenyivanova
22.11.2013 18:16
jenyivanova написа:
Толкова съм разсеяна :)
Благодаря ти от сърце :)
Ето една певица, която много харесвам :)
Да ти е празнично и на теб. За мен този празник е много важен....
http://www.youtube.com/watch?v=XhFjCh_hg2c


Много красиво изпълнение на Кейти Мелуа и красив видео клип!!!
Благодаря ти, Жени! :))
От мен за днес двама знаменити китарджии
и изпълнението им на една от най-страхотните блус балади!...
Хубава петъчна вечер и щастливости! :))

Eric Clapton & B.B King - The Thrill Is Gone - live at The White House
http://www.youtube.com/watch?v=RiadWnUH_7I
цитирай
31. jenyivanova - The Thrill Is Gone
22.11.2013 18:50
Директно в сърцето!!! :) Благодаря ти от сърце за това, че имам възможност да слушам музиката с теб :)
Една любима китара :) https://www.youtube.com/watch?v=VE63Kv1C1_Q
Aragonaise Wolf Hoffman
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 428841
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930