Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2013 09:35 - I love you…
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 2784 Коментари: 12 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

обичам те

и някак е щастливо

във малкото ми огнено сърце

камбанен звън по вятър

известява

че  сме се слели в синьото небе

 

обичам те

защото си Различен

ала Единствен в моята душа

и винаги в безкрая нелогичен

спасяваш ме

когато прегреша

 

обичам те

дори да си далечен

и някак невъзможен във деня

животът ни на търсене обречен

ще ни посочи пътя

през света

ПЕТ :)


Тагове:   аз,   Пет,   Ти,   някога,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valeska - !
29.03.2013 10:16
Бъди вдъхновена, бъди обичана винаги!
цитирай
2. musicriver - 1. valeska - !
29.03.2013 10:31
valeska написа:
Бъди вдъхновена, бъди обичана винаги!


Здравей, valeska,
благодаря ти за пожеланието!
Дано! Когато изпитваш любов, Любовта се връща към теб
умножена стократно! Така вярвам аз! :)
Поздрав с една песничка, която обичам от дете :

Жо Дасен - Ако ти не съществуваше
http://vbox7.com/play:4d9923ba

Хубав петъчен ден и уикенд!:)
river
цитирай
3. karaiany - Мюзик, обичам да те виждам там във ...
29.03.2013 10:46
Мюзик , обичам да те виждам там във високото !
Радвам ти се , да знаеш !!! :)
Ето нещо нещо любимо :
http://www.youtube.com/watch?v=4sqCyseLSlQ
цитирай
4. faktifakti - красива любов , мила.
29.03.2013 13:15
и чудесен стих.
цитирай
5. sestra - Нещо, произведено в Полша,
29.03.2013 13:28
посветено на теб. Хубав ден и радост в теб, рекичке :)

http://www.youtube.com/watch?v=TQ2CtdEV57k
цитирай
6. musicriver - 3. karaiany
29.03.2013 14:03
karaiany написа:
Мюзик , обичам да те виждам там във високото !
Радвам ти се , да знаеш !!! :)
Ето нещо нещо любимо :
http://www.youtube.com/watch?v=4sqCyseLSlQ


Здравей, Адриан,
днес петък - > хаотично, неработно, лееко позаспало... :)))
Благодаря ти за песничката! Много на място!
Друго какво - > някак си ми е спокойно в душата.
А това е важно, защото има да се посвършат доста нещица...
Да бъдеш здрав и да поддържаш блоговия огън,
това пожелавам на теб от сърце!
Всичко е казано и направено
(доколкото е възможно предвид обстоятелствата) на този етап!...
На мен ми е време за... б е з к р а й н о с т т а ...
Пак ще се върна, когато му дойде времето...
Най-искренни поздрави и обещавам да държа
позициите във В и с о к о т о!
:)

Lenny Kravitz - Fly away
http://youtu.be/E2uQ8GMHlTI

river
цитирай
7. musicriver - 4. faktifakti
29.03.2013 14:10
faktifakti написа:
красива любов , мила.
и чудесен стих.


Здравей, Ева,
така е да - > всичко е красиво
и тайнствено вълшебно между мен и него
и Вярвам, че така ще продължи,
независимо къде...
Трудни са пътищата, особенно
във фатални ситуации, но когато има Вяра и Любов,
винаги се стига там където искаш и смяташ,
че трябва да бъдеш...
Топла прегръдка за теб!
И ти благодаря, че си близо!:)

Lenny Kravitz - Cant Get You Out Of My Mind
http://vbox7.com/play:2ed661cf

river
цитирай
8. musicriver - 5. sestra
29.03.2013 14:19
sestra написа:
Нещо, произведено в Полша,
посветено на теб. Хубав ден и радост в теб, рекичке :)

http://www.youtube.com/watch?v=TQ2CtdEV57k


Сестричка,
много ти благодаря!
Страшно ми хареса...
Слушах го два пъти до тук...
А когато думичките се подредят - >
ще намеря начин да споделя...
Много те прегръщам, знам че ме мислиш... :)
Ей тая стара песен ми звуча тия дни :

Монолит - Здравей...
http://youtu.be/R1nydD_Hd8E

river

пп : Всичко по дяволите да върви,
важно е само, че усещам Него в Мен, нали?!...:)
цитирай
9. ckarlet - Прекрасно е! Поздрави! Хареса ми!
29.03.2013 18:54
Прекрасно е! Поздрави! Хареса ми!
цитирай
10. musicriver - 9. ckarlet
29.03.2013 19:44
ckarlet написа:
Прекрасно е! Поздрави! Хареса ми!


Здрасти, Скарлет,
любовно откровение...
написано с вдъхновение...
за най-вълшебното стечение...
на обстоятелствата в моето живеене...
А надявам се и в нечие друго...
Радвам се, че намина!
Хубава последна петъчна мартенска вечер, мила!:)

Billy Joel - The River Of Dreams
http://vbox7.com/play:bd5edc69a3

river
цитирай
11. radosslav - Ах
30.03.2013 11:44
какво е любовта без секс - кюфте без гарнитура, кафе без сметана, песен без партитура, цветя без поляна, гнездо без врана и так. нат. :)))))
цитирай
12. musicriver - 11. radosslav
30.03.2013 22:17
radosslav написа:
Ах какво е любовта без секс - кюфте без гарнитура, кафе без сметана, песен без партитура, цветя без поляна, гнездо без врана и так. нат. :)))))


Почти прекрасно, Радо, почти прекрасно... :)))
It will be time for man to Catch the Plane опс Rainbow?!... :)))
В допълнение по въпросо-ВЪЗДЪХновението ти - > за жените може би така ->
гола през полето или с китарата в стаята :

Gary Moore - I love you more than you'll ever know
http://vbox7.com/play:4261187b6a

...без да се стига до трагедията от края на клипа за мъжете... ;)
И едно филмче - > "Невъзможно твой" с Дж.Никълсън и Даян Кийтън
И так. нат., и так. нат., и так. нат. :)))
See you later Magic wolf :)))

river
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 428684
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930