Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2013 09:50 - If You Only Knew....
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 4412 Коментари: 18 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ако само знаеше защо и как

у мен се случваш като вятър...

и  невъзможно скрит във дъждове...

когато птиците заплакват...

реалността я имаме във нас...

или я помним в сънища от пясък...

в невидимо-вълшебния компас...

към мене пътя е сребрист проблясък...

незнам дали... но вярвам и вървя...

сред  мислите си в тебе се откривам...

дори като звезда да изгоря...

със Любовта си знай ще те закрилям...

ПЕТ :)




Тагове:   аз,   Пет,   Ти,   някога,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radosslav - Умерено
22.03.2013 09:56
Винаги ветрове, реки, дъжд, звезди

При теб винаги е умерено, няма урагани, потопи, градушки даже метеорит не удря земята
цитирай
2. musicriver - 1. radosslav - Умерено
22.03.2013 10:03
radosslav написа:
Винаги ветрове, реки, дъжд, звезди

При теб винаги е умерено, няма урагани, потопи, градушки даже метеорит не удря земята


Малко Звезден прах (може би) ? :)

http://vbox7.com/play:35c5864d
http://vbox7.com/play:9bff9790
http://vbox7.com/play:99081617
http://vbox7.com/play:b77480be
http://vbox7.com/play:6032dbaa

Усмихнат ден, ПроЛетяно! :)
Да владеем света...
http://vbox7.com/play:e8f793b4

river
цитирай
3. didoignatov - Такова обичане си е за възторгване, рекичке.
22.03.2013 10:11
За съжаление, мога да гласувам само един път.

Поздрави!
цитирай
4. musicriver - 3. didoignatov - Такова обичане си е за възторгване, рекичке.
22.03.2013 10:23
didoignatov написа:
За съжаление, мога да гласувам само един път.

Поздрави!


Здрасти, Дидо,
благодаря ти! :)
Изчерви ме в ефира с тая думичка за възторгването... ;)
Просто си блика - къде по тъмно, къде по светло...
А аз му следвам ритъма на усещането... :)

Simply Red - Stars
http://vbox7.com/play:3803f6b8

Хубав ден, Дидо!

river
цитирай
5. monaliza121 - Умерено?
22.03.2013 10:42
Поне през пролетта бъди буйна вода:))
цитирай
6. musicriver - 5. monaliza121 - Умерено?
22.03.2013 11:19
monaliza121 написа:
Поне през пролетта бъди буйна вода:))


Здравей, Тинка,
речните цунамита се надигат в определени моменти,
това, обаче, само "потърпевшите" го знаят... :)))
Като цяло рекичката, независимо от сезона, е емоционална,
но и доста уравновесена... ;)
В момента да - > Пролет Е и водите са по-буйни,
разбирай го в смисъл - > пеят много интензивно...
И през деня и през нощта... :)))
Усмихнат петък и една песничка от мен :

One Direction - Little Things
http://vbox7.com/play:d743c6535b

river
цитирай
7. karaiany - Знае, знае. . . :))) И за закрилата ...
22.03.2013 11:29
Знае , знае...:)))
И за закрилата знае ! :)
Хубаво е , Мюзик, както ти знаеш !
цитирай
8. musicriver - 7. karaiany - Знае, знае. . . :)))
22.03.2013 11:57
karaiany написа:
Знае , знае...:)))
И за закрилата знае ! :)
Хубаво е , Мюзик, както ти знаеш !


Здрасти, Адриан,
хах, нищо не му убягва на него... ;)
Виж какво ми се случи...

днеска Вятър тука вее
моята душа се смее
мислите ми се множат
всички страхове рушат

бях на скоростна отсечка
и без малко – хоп засечка
от един рогат шофьор
който кара като пор :(

влачи ми се с някви двеста
изпреварвах го и кресна
взе да дава тъпа газ
и без малко тряс и прас :(

лекичко се повбесих
отмъщенийце си наумих
ала родната милиция
пак не беше във кондиция

ей таквиз ми ти неща
още рано сутринта… :(
но прегръдка Ветровита
пак спокойствие заплита…

(в косите ми)

На тебе усмихната привечер! :)
Радвам се, че намина...
Хареса ми снимката в това клипче ->

Sorcha Richardson - Alone
http://vbox7.com/play:b1874228aa

river
цитирай
9. radosslav - Аз бих го написал така
22.03.2013 12:35
И ако знаеш как джанам
У мен се случваш като ураган
И невъзможно скрита в див порой
Когато птиците умират в полет свой
Фаталността ни дава газ във нас
В кошмари стряскащи от пясък
В невидима магия с блясък
Към тебе водят магистрали,
Но пълни с дупки – овехтяли
По тяк със пълна газ летя
Не мисля, с тебе се въртя
А тебе видя ли те изведнъж
ще те посипя със меторитен дъж.
цитирай
10. musicriver - 9. radosslav - Аз бих го написал така
22.03.2013 13:11
radosslav написа:
И ако знаеш как джанам
У мен се случваш като ураган
И невъзможно скрита в див порой
Когато птиците умират в полет свой
Фаталността ни дава газ във нас
В кошмари стряскащи от пясък
В невидима магия с блясък
Към тебе водят магистрали,
Но пълни с дупки – овехтяли
По тяк със пълна газ летя
Не мисля, с тебе се въртя
А тебе видя ли те изведнъж
ще те посипя със меторитен дъж.


Май си гладен?! Поизял си някоя и друга буква, мхм :)))
Определям го като ураганно-метеорско-потопско! Cool! And Thanks!
"джанъм" - > бреййй, умеете ги вий езиците бе!
Признай си сега, че тайно гледаш турски сериали в интернет!? :)))
Дупките - > е, няма пълно щастие, нали... ;)
Важното е кът' летиш, да стигнеш накрая...
Черпя един WASP следобедно! :)))

Wasp - Hold On To My Heart
http://vbox7.com/play:db081ac4

river
цитирай
11. sestra - Бравоооооо!
22.03.2013 13:11
;)))
цитирай
12. kontrasti - If You Only Knew. . . ще е някога, с ...
22.03.2013 13:30
If You Only Knew...

ще е някога, с теб, без пет.
Къде ли
въпрос на мироглед!...

„К“ съм
(:–€))))))
цитирай
13. musicriver - 11. sestra - Бравоооооо!
22.03.2013 13:40
sestra написа:
;)))


Бравото е за Тебееееее!!!
Мхм, мхм, мхм!!! :))))
Прегръдка, Сестричке!

и пак вали в косите тишина
небето бяло в облаци се свива
ала пониква в мене светлина
една надежда тихичко извира…

чертаят мислите полу завой
а после кръг там някъде в полето
не ме е страх от вълчия им вой
аз истината чувам със сърцето...

прегръщат ме акордите в синхрон
попива в мен на пролетта безкрая
а после във финалния им тон
превръщам се във приказна омая…

Хрумна ми ей тъй, на прима виста,
докато гледах през прозореца... току що... :)
Хубави почивни дни!

river
цитирай
14. musicriver - 12. kontrasti
22.03.2013 13:47
kontrasti написа:
If You Only Knew...

ще е някога, с теб, без пет.
Къде ли
въпрос на мироглед!...

„К“ съм
(:–€))))))


Какво "К" си незнам!?
Щом си в кавички - > някаква сериозна работа си :)))
Аз пък мислех да бъде с мен в Пет и Пет на Пети Пети
Пет хиляди и Пет-а!
Много добра перспектива се очертава! Само има няма
някакви си 2992 години трябва да изчакаме
и ще ни се сбъднат съкровените мечтE, наЛЕ!? :)))
Приятен ден и благодаря за коментара!

Нека да е лято!
http://vbox7.com/play:88d2114c

river
цитирай
15. faktifakti - от мен имаш десятка по десетобалната система.
22.03.2013 14:41
поздрави, миличка.
цитирай
16. musicriver - 15. faktifakti - от мен имаш десятка по десетобалната система.
22.03.2013 15:00
faktifakti написа:
поздрави, миличка.


Ииииии, кой дошъл!:)))
Като се появиш и ми кажеш нещо и едно мило ми става...
И се усмихвам едно топличко такова...
Много готино туй твойто планетното...
Размечтах се и малко ми стана тъжничко....
Прегръщации якиии петъчни!

Axel Rudi Pell - Oceans Of Time
http://vbox7.com/play:d5dc851e

river
цитирай
17. diana12 - =
22.03.2013 21:00
знам само, когато не знам...)
цитирай
18. musicriver - 17. diana12 - =
22.03.2013 23:39
diana12 написа:
знам само, когато не знам...)


Проблема е, че аз Всичко знам!:)))
Ама добре си ми е така...
А тая вечер съвсем ненадейно получих отговор
на един въпрос, който си задавам от около 2 години...
Просто отговорът изскочи неочаквано...
Спокойна нощ! Радвам се, че намина...

Найтуиш - Фантомът от операта
http://youtu.be/RXV-A4E1qKc

river
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 428897
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930