Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2013 09:00 - Guilty Of Love...
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 3654 Коментари: 20 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
(Вина....)

виновна съм че те обичам
и признавам
та цял живот
аз таз вина зовях
безмълвна все летях
и все пропадах
ала към теб в безкрая
се стремях

виновна съм
че някак не пораствам
а детското у мене
ти шепти
и че понякога
невидимо угасвам
докато в теб
душата ми блести

виновна съм
и всичко си признавам
но разкаяние не чакай
от река
във себе си
тъгата ще удавя
и пак към Тебе ветре
ще тека

ПЕТ :)



Тагове:   аз,   Пет,   Ти,   някога,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stix - ПЕТ :) ??? 6 + !!! :)
23.01.2013 09:35
ПЕТ :) ???

6 + !!! :)
цитирай
2. karaiany - Ох, усещам новата фаза ! :( Сякаш ...
23.01.2013 09:50
Ох , усещам новата фаза ! :(
Сякаш са в неизменна цикличност , нали така ?!
Между другото , понякога вятърът е отмъстителен...не е рядко явление . И само без вини , молим ти се ! Вините убиват всичко накрая. Няма вини в любовта.
Най - хубавото нещо на любовта е , че изxвърля всички недоcтоини по периферията. Центрофугиращо ! Истина е ! :)
цитирай
3. musicriver - 1. stix - ПЕТ :) ??? 6 + !!! :)
23.01.2013 10:29
stix написа:
ПЕТ :) ???

6 + !!! :)


Благодаря ти, stix...
Пет е свързано с нещо невидимо...
Има и шест, което пък е свързано с пет...
Аз си знам (и вятъра знае)... ;)
Прегръдки и усмихнат ден!:)

Boston - More Than A Feeling
http://youtu.be/t4QK8RxCAwo

river
цитирай
4. musicriver - 2. karaiany - Ох, усещам новата фаза ! :(
23.01.2013 10:39
karaiany написа:
Ох , усещам новата фаза ! :(
Сякаш са в неизменна цикличност , нали така ?!
Между другото , понякога вятърът е отмъстителен...не е рядко явление . И само без вини , молим ти се ! Вините убиват всичко накрая. Няма вини в любовта.
Най - хубавото нещо на любовта е , че изxвърля всички недоcтоини по периферията. Центрофугиращо ! Истина е ! :)


Привет, Адриан!
Ама не, не... Фазата си е напълно в кондишън!
Това е сладка вина...
Това е то магията - > каквото и да става да държиш другия
невидимо за ръката! Виновно невиновна се чувствам, това е! :)
Той винаги ме разбира и никога не ме е упрекнал за нищо,
както и аз него... Обичане в най-чист вид!
Освен това ми каза Нещо, което никой друг мъж не ми е
казвал през живота ми и с това съвсем ме сгъна в себе си!
Усмихнат ден! Моята вина няма да доведе до никакви убийства ;)
само по-силно ще ни подпали фитилите :)))))

Sheryl Crow - If It Makes You Happy
http://youtu.be/dyihQtBes1I

river
цитирай
5. mariniki - да... точно така си е...
23.01.2013 10:46
като магията да държиш някого невидимо за ръката...
каквото и да става... поздрав сърдечен за теб..
и музиката е прекрасна..
цитирай
6. mt46 - Привет!
23.01.2013 10:55
Какво значи ПЕТ?
Не може ли 2.5 или 5.5?... :)
цитирай
7. didoignatov - Ух, че си добра, рекичке!
23.01.2013 11:27
На мен тези дни ми е шантаво, а ти ме запращаш в едни дълбини...
Уморено ми е и искам да си поема въздух...
Е, как да стане като ме пращаш пак в дълбокото...
Десятка... това е!
цитирай
8. musicriver - 5. mariniki - да... точно така си е...
23.01.2013 11:28
mariniki написа:
като магията да държиш някого невидимо за ръката...
каквото и да става... поздрав сърдечен за теб..
и музиката е прекрасна..


Здравей, Маги,
да... каквото и да става...
А Whitesnake си е Любимост!
Прав е Адриан, че в Любовта вина няма - >
чувството на вина в любовта е извор на още по-голяма любов!!!
Прегръдка с топлинка за теб и едно лично поздравче,

Whitesnake - Looking For Love
http://youtu.be/sWi02Ry-PBA

river
цитирай
9. musicriver - 6. mt46 - Привет!
23.01.2013 11:36
mt46 написа:
Какво значи ПЕТ?
Не може ли 2.5 или 5.5?... :)


Тайна, Марине!
Няма да е интересно ако кажа... ;)
Който трябва - знае какво е... :)))
Добре - > ето един възможен отговор :
Да кажем, че е сбор от много неща!!!
2.5 или 5.5 може да е за някой друг, но не и за реката и вятъра! ;)
Smile to you!:)))

Rainbow - The Temple Of The King
http://youtu.be/Zj3mKYASycg

river
цитирай
10. faktifakti - нежно течеш към вятъра ,
23.01.2013 12:01
но непреклонно. хареса ми.
цитирай
11. musicriver - 7. didoignatov - Ух, че си добра, рекичке!
23.01.2013 12:13
didoignatov написа:
На мен тези дни ми е шантаво, а ти ме запращаш в едни дълбини...
Уморено ми е и искам да си поема въздух...
Е, как да стане като ме пращаш пак в дълбокото...
Десятка... това е!


Дидо,
не съм добра...
Той е добър, пък аз съм много влюбена... :)))
И никакво дълбоко - имам впредвид Не в дълбокото дълбоко,
а само в Дълбокото Високо!!!
Обичам да плувам - случвало се е да ме залее вълна
и да се озова на пясъчното дъно! Невероятно е усещането
в мига, в който останал без дъх намираш вътрешната сила да се оттласнеш
и да се устремиш обгърнат от водната стихия нагоре..., а когато излезеш
на повърхността да поемеш дъх с пълни гърди, сякаш отново се раждаш и
вливаш свободата вътре в себе си!
Десятка - Thanks, много ме изчерви...
Усмивки за теб!

My innocence is all you (he) have (has) !!!
http://youtu.be/O-mIyMgjiXc

river
цитирай
12. musicriver - 10. martosblack - виновен е за всичко Вятъра :)
23.01.2013 13:26
martosblack написа:
много хубаво,много харесах
и все повече и повече
завиждам на Вятъра
:)
Обич за Теб (!)


Привет, мила,
радвам се да те видя (!)(!)(!)
И да знаеш, че чакам си аз там нещо от тебе....
Хич не е за завиждане той, милия...
Ама, туй то... Тъй ще го живеем както ни е отредено...
Обичта винаги ще ни спасява!
Много те прегръщам!
И аз ти пращам обич(!)(!)(!)

SEAY - Siren Song
http://youtu.be/DYhgUlGWSZM

river
цитирай
13. musicriver - 11. faktifakti - нежно течеш към вятъра ,
23.01.2013 13:33
faktifakti написа:
но непреклонно. хареса ми.


Еви здравей,
това за непреклонно ме замисли...
Сетих се просто за една песничка, която ти пускам и ...
Ти ще усетиш... мислите ми...
Любов е - най-различното, неочаквано, вълшебно и хубаво нещо,
което ми се е случвало в живота...
Дано и за него да е така, при все че на него
са му се случвали много неща, повече отколкото на мен...

Mandy Moore - Cry
http://youtu.be/R8Vss4laGZc

river
цитирай
14. musicriver - :)))))
23.01.2013 13:37
Как пък уцели фаталния номер 13, бе ?!?!?! :)))))))))))

Mandy Moore - I Wanna Be With You
http://youtu.be/ErntJrtQGBg

:)))))
цитирай
15. sherif - Силно!
23.01.2013 14:22
цитирай
16. musicriver - 16. sherif - Силно!
23.01.2013 14:47
Thanks, Шерифе!
Наистина е силно (чувството)...

river

You Make Me Feel - Bonfire
http://youtu.be/1pSwM5-rf3I
цитирай
17. monaliza121 - Привет, Мusic!
23.01.2013 15:11
Уважавам хората, които си признават вината!:)))
За теб и Нея е това http://www.youtube.com/watch?v=ofA3URC1wyk
цитирай
18. musicriver - 18. monaliza121 - Привет, Мusic!
23.01.2013 15:29
monaliza121 написа:
Уважавам хората, които си признават вината!:)))
За теб и Нея е това http://www.youtube.com/watch?v=ofA3URC1wyk


Здрасти, Тинка,
Много благодарско за хубавата песенка!:)
Всичко си признавам аз, особенно на Него...
Усмихнато ми е. Излизахме и едно слънце като ме огря...
Много приятно усещане, щото аз си имам моите асоциации...
После малко се посъбличах и пообличах в един магазин, създадох си настроение, щот сега съм на раета!
Какво да ти пусна на тебе?

Whitney Houston - My Love Is Your Love
http://youtu.be/kxZD0VQvfqU

Усмивки ти пращам!:)))
river
цитирай
19. musicriver - 24.01.2013 - > Запазено
24.01.2013 13:43
(с надежда да го прочетеш)

Излизахме да хапнем на обяд...
Обичам късметчетата, които ни дават към кафето всеки обед, в едно уютно местенце, където ходим...
Днес се падна това и много отива на мислите ми :

Има два начина да излъчваш светлината :
да бъдеш свещ или огледало,
в което тя се отразява.
/Едит Уортън/

Май съм и двете, а ти не забравяй да бъдеш щастлив!!!
To you with love,

аз
цитирай
20. jenajena - :)
26.01.2013 15:39
...и с това съвсем ме сгъна в себе си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 428590
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930