Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2012 10:00 - So Far Away....
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 3771 Коментари: 19 Гласове:
25

Последна промяна: 17.12.2012 10:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

отново плача тихо във нощта
прегърнала илюзии с надежда
май вече свикнах с тази самота
когато Марс невидим ме поглежда

в небето нарисува знак
за щастие подкова от звездите
а после пак изгуби се във мрак
отнесъл във далечното мечтите

ПЕТ ....



Тагове:   аз,   Пет,   Ти,   някога,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tikoev - Прекрасно е...:)
17.12.2012 10:13
Прекрасно е...:)
цитирай
2. musicriver - 1. tikoev - Прекрасно е...:)
17.12.2012 10:24
tikoev написа:
Прекрасно е...:)


Вероятно защото е истината...
Здравей, Тихо,
благодаря ти!
Обичам тази песничка на Роксет и често си пиша
разни нещица по нея....
В края на годината винаги се натъжавам леееко....
На теб успешна нова седмица и никаква тъга, само усмивки!

Bad English - When I See You Smile
http://www.vbox7.com/play:efe8df6a

river
цитирай
3. brym4ence87 - В края на годината е тъжно -
17.12.2012 11:30
къси дни и дълги нощи, пропуснати възможности, красиви стихове! Поздрави, musicriver ! ;-)
цитирай
4. faktifakti - Невидимия Марс ще ти донесе любов.
17.12.2012 11:33
Нежност и лека тъга ме обгърнаха с твоя хубав стих.
цитирай
5. musicriver - 3. brym4ence87 - В края на годината е тъжно -
17.12.2012 11:55
brym4ence87 написа:
къси дни и дълги нощи, пропуснати възможности, красиви стихове! Поздрави, musicriver ! ;-)


Привет, Бръм,
"Пропуснати възможности" си избирам от изброеното...
Радвам се, че стихът ти е харесал...
Но пък... вярата в чудесата ни държи стабилни по пътя,
така че вървим си напред иииии .... когато-тогава....
Човек не си избира кога и в кого да се влюби....
Просто се случва....

Marco Masini - Ще се влюбиш
http://www.vbox7.com/play:62184a5b&al=2&vid=12054109

Поздрави и успешна седмица!:)

river
цитирай
6. musicriver - 4. faktifakti - Невидимия Марс ще ти донесе любов.
17.12.2012 12:02
faktifakti написа:
Нежност и лека тъга ме обгърнаха с твоя хубав стих.


Дано, Еви....
Не тъжи....
Просто във всяка любов, била тя и най-странната, и най-истинската, и най-невъзможната, има такива моменти....
Няма как винаги да сме на гребена на вълната....
Има и мигове на тъга, въпроса е да не са повече от миговете на радост....
Прегръдки и хубав ден от мен, мила!

Аndrea Bocelli - Le Tue Parole
http://www.vbox7.com/play:5f001526&al=2&vid=4493284

river
цитирай
7. karaiany - Здравей, влюбена ! :) Обичам да те ...
17.12.2012 13:25
Здравей , влюбена ! :)
Обичам да те виждам такава , макар и малко тъжна !
Стихът ти е чуден. Напоследък пишеш все по - добре. Поне на мен ми харесва повече.
Черпя те с това старо парче на Скорпионите. Ти също го обичаш. Обичаме без да питаме защо ! :)

http://www.youtube.com/watch?v=guRDYdqupb0
цитирай
8. ckarlet - Не трябва да си тъжна. . . Много е х...
17.12.2012 20:01
Не трябва да си тъжна...
Много е хубаво стихотворението ти! Поздрави!
цитирай
9. drakulla - не тъжи,
17.12.2012 22:08
рекичке
защото всички тук ръчички
ще закършим и как всичко туй ще свърши?
Затова, плесни с ръце и се засмей
и за пореден поздрав щракни PLAY :)))
цитирай
10. kometapg - Красива тъга!
18.12.2012 10:27
Красива тъга!
цитирай
11. musicriver - 7. karaiany - Здравей, влюбена ! :)
18.12.2012 12:02
karaiany написа:
Здравей , влюбена ! :)
Обичам да те виждам такава , макар и малко тъжна !
Стихът ти е чуден. Напоследък пишеш все по - добре. Поне на мен ми харесва повече.
Черпя те с това старо парче на Скорпионите. Ти също го обичаш. Обичаме без да питаме защо ! :)

http://www.youtube.com/watch?v=guRDYdqupb0


Здравей, Адриан,
винаги, когато се натъжа и някой някъде ме докосва невидимо ....
по неговия си начин и всичката тъга става на прах ....
Благодаря ти за песничката, много хубава мелодия със смислен вълнуващ текст!
Даже сътворих нещо в този ред на мисли....
Ще го споделя в отделен пост през януари....
Но ето го :

Maybe I Maybe You....

прости ми
но от различен свят съм аз....
във него няма страх...
а само обич към безкрая....
намери ме
в среднощен час...
и оттогава
само теб желая....

ще променим
два свята със мечти
изсипани сред вятър
от душите....
за влюбените
слънцето блести....
със по-различна светлина
в очите....

Усмихнат ден от мен!
И ти благодаря сърдечно за посещението и милия коментар!:)

river

ps : И едно парче за теб (една адреналинна инжекция от мен, лично аз имам нужда и предавам усещането по жицата) - >
Poets of the fall - Fire
http://youtu.be/P0y8HNYjX-g
цитирай
12. musicriver - 8. martosblack - Обичам те!
18.12.2012 12:06
martosblack написа:
само толкова,
нито повече
нито по малко
Обич(!)


Привет, martos,
схванала си (както винаги) квинт есенцията(!)
благодарско, за което....
Само обичта е важна, другото е суета....
Прегръщ(!)(!)(!)
Днес съм на Poets of the fall...
Ето нещо тяхно специално за теб :

Poets of the Fall - Locking Up the Sun
http://youtu.be/V9vHb2WRlwI

river
цитирай
13. musicriver - 9. ckarlet - Не трябва да си тъжна. . .
18.12.2012 12:10
ckarlet написа:
Не трябва да си тъжна...
Много е хубаво стихотворението ти! Поздрави!


Привет, Скарлет,
без тъгата не бихме могли да оценим пълноценно миговете на щастие,
понякога си мисля...
Старая се да не тъжа повече от 5 минути :)))
радвам се, че тъжното ми стихо ти е харесало....
Усмихнат следобед, мила!
И за теб едни Поети - >

Poets of the Fall - Can You Hear Me
http://youtu.be/I2PmwSgkHUI

river
цитирай
14. musicriver - 10. drakulla - не тъжи,
18.12.2012 12:17
drakulla написа:
рекичке
защото всички тук ръчички
ще закършим и как всичко туй ще свърши?
Затова, плесни с ръце и се засмей
и за пореден поздрав щракни PLAY :)))


Здрасти, drakulla,
хах, много сладко стихче,
усмихна ме искренно и ти благодаря за което.... :)))
Веднагически плясвам с ръцете, пускам една усмивка по вятъра
и натискам PLAY специално за тебе, една песничка на Поетите,
която ми е много на сърце :

Poets Of The Fall - Desire
http://youtu.be/RaKO-3dgLNI

river
цитирай
15. musicriver - 11. kometapg - Красива тъга!
18.12.2012 12:24
kometapg написа:
Красива тъга!


Привет, Комета,
Тъгата винаги е красива и провокира думи красиви като нея....
Обаче, стига вече сме тъжали - > ето нещо ритмично за раздвижване, което лично мен ми асоциира с излитане и претопяване на тъгата в ново и по-силно желание за преодоляване на разстояния, измерения, пречки....
Усмивки от мен и ето това :

Poets Of The Fall - The Distance
http://vbox7.com/play:f921484c26

river
цитирай
16. diana12 - )
18.12.2012 12:36
http://www.youtube.com/watch?v=QIG-3JN-ejA
цитирай
17. musicriver - 17. diana12 - )
18.12.2012 13:13
diana12 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=QIG-3JN-ejA


Благодаря ти, Диана,
това си е хита...
Ех и рекичката си има поздрав с Поетите!:)))
А за теб от мен една много хубава песен на DARE - >

Dare - Отминалите дни
http://www.vbox7.com/play:52aac6d0f5

Усмивки и пак ти благодаря!:)

river
цитирай
18. sestra - Рекичке,
18.12.2012 16:31
ако силата е огнен вихър, нека има и много тих зимен мраз, нека заспят малко летните вирчета :)
цитирай
19. musicriver - 19. sestra - Рекичке,
18.12.2012 17:06
sestra написа:
ако силата е огнен вихър, нека има и много тих зимен мраз, нека заспят малко летните вирчета :)


Сестричке,
веднага ти отговарям какво е положението - >

във тихото на зимна белота
по пръстите ми твоя дъх жонглира
разстила кротка хладна светлина
и някъде в безкрая ме намира

реката е заспала кратък сън
си мислиш скитащ горе в небесата
дочул във миг вълшебния ми звън
отново ме прегръщаш в тишината

и тичаме през голото поле
блестяща аз а ти игриво нежен
две половини от едно сърце
търкулнато в копнежа ни безбрежен...

Ама песен не мога да измисля сега...
... защото мъдрувам над други нещица...
Допълнително ще добавя!
Прегръщам те и продължавам да тека напред в равномерен ритъм....

river

19.12.2012 - > 09.05
Сестричка, ето това ми звучи със стихото от снощи (по повод думите ти за огнения вихър - който дори и студ да сковава не може да угасне) - >
W.A.S.P. - Sleeping In The Fire
http://vbox7.com/play:f7d0a652

Усмихнат снежен ден днес!:)

river
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 425785
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031