Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2012 09:00 - Hush...
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 2571 Коментари: 12 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

пътека от парченца
тишина
към твоето сърце
отвежда
не се усещам никога
сама
когато ме мълчиш
с надежда

  ПЕТ :)



Тагове:   аз,   Пет,   Ти,   някога,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karaiany - :)))
14.12.2012 09:48
"Казваме и непомислени неща ,
когато търсим се в спасение .
А ти си както винаги спокойна .
Никога със гняв.
Предпочиташ в песен,
аз със смях ,
за да повдигнем следваща завеса.
Няма грях. "
http://karaiany.blog.bg/drugi/2012/09/12/metamorfozi.998963
http://youtu.be/PJ0PFrWavYU
Пишеш невероятни миниaтюри напоследък , Мюзик !
Много ми харесват . Чудни !
цитирай
2. musicriver - 1. karaiany - :)))
14.12.2012 10:02
karaiany написа:
"Казваме и непомислени неща ,
когато търсим се в спасение .
А ти си както винаги спокойна .
Никога със гняв.
Предпочиташ в песен,
аз със смях ,
за да повдигнем следваща завеса.
Няма грях. "
http://karaiany.blog.bg/drugi/2012/09/12/metamorfozi.998963
http://youtu.be/PJ0PFrWavYU
Пишеш невероятни миниaтюри напоследък , Мюзик !
Много ми харесват . Чудни !


Привет, Адриан,
благодарско за споделеното стихо!:)
Незнам защо така се получава, в този най-студен сезон от годината
музата работи безотказно....
Може би защото разстоянията стават по-осезаеми,
когато е студено?!?!?! Незнам...
Всъщност имам си аз едно мое си обяснение,
но за сега ще го запазя в тайна :)))
А днес реших да размахаме яко крилата и косите (разбира се)
или всеки да маха кой каквото има и каквото му харесва -
много ми е адреналинско това парче(!)(!)(!)
Беше първото, което научих да свиря на дебелите струни,
преди години.... (но вече съм го забравила) хах :)))
И си е част от приказката (ми)(ни)(му)....
Тъй усещам....
Усмихнато да ти е! На мен ми е!:)

river

пп : Надявам се, че харесваш Кортазар - онова клипче много ми хареса
и някак ми се напасна с думите и мислите....
цитирай
3. mariniki - прекрасна поетична миниатюра...
14.12.2012 10:13
и песента е чудесна...
поздравления...
цитирай
4. musicriver - 3. mariniki - прекрасна поетична миниатюра...
14.12.2012 11:10
mariniki написа:
и песента е чудесна...
поздравления...


Благодаря ти, Маги!:)
Понякога излизат кратички, друг път - дългички,
понякога първо са кратички и впоследствие стават дългички....
Музова му работа.... :)))
Аз си ги записвам, после ги споделям,
надявам се да го докосват и си вървя усмихната
и с вяра по моя път....
Радвам се, че четете, че думичките ми и
музиката ви харесват....
Когато се усмихнете пред мониторите сигурна съм, че и към мен
се връщат усмивки....

Хубав следобед днес!:)
И една петъчна песничка почерпка?

I Santo California - Tornero
http://vbox7.com/play:572d172f&al=2&vid=12054109

river
цитирай
5. faktifakti - готино
14.12.2012 11:48
поздрав
цитирай
6. musicriver - 5. faktifakti - готино
14.12.2012 11:59
faktifakti написа:
поздрав


Нали?!:)
На теб усмивка, Еви!:)
И една песничка :

Deep Purple - Burn
http://vbox7.com/play:52728b43

river
цитирай
7. tomich - Тази златна песъчинка в любовната лирика
16.12.2012 21:34
не бива да се коментира!... Боя се , че тогава ще екслодира тишината и ще помръкне невероятният й поетичен блясък... Тя заслужава само една велика благодарност от безбройните, очакващи любовта сърца !
Поздравления за цялостния постинг!
цитирай
8. musicriver - 7. tomich - Тази златна песъчинка в любовната лирика
17.12.2012 01:56
tomich написа:
не бива да се коментира!... Боя се , че тогава ще екслодира тишината и ще помръкне невероятният й поетичен блясък... Тя заслужава само една велика благодарност от безбройните, очакващи любовта сърца !
Поздравления за цялостния постинг!


Благодаря ти, много си мил!:)
Нощ е, но ще ти пусна едно парче...
Който умее да очаква по правилния начин,
Винаги дочаква! Така си мисля....
Усмивки от мен (нищо, че песента е малко тъжна, но пък хубава)! :)))

Deep Purple - When A Blind Man Cries
http://www.vbox7.com/play:6b31b8ed

river
цитирай
9. murmashka - , , Пътека от парченца тишина" ...
17.12.2012 02:42
,,Пътека от парченца тишина" - гениално и просто
цитирай
10. musicriver - 9. murmashka - , , Пътека от парченца тишина" ...
17.12.2012 10:12
murmashka написа:
,,Пътека от парченца тишина" - гениално и просто


Здравей, murmashka,
винаги нещата са много прости, но като че ли
ние хората притежаваме странната способност
така хубавко да ги усложняваме....
Радвам се да те видя насам....
Поздрави и успешна нова седмица!:)

Blackfoot - Highway Song
http://www.vbox7.com/play:2ecdc46a

river
цитирай
11. murmashka - Благодаря
17.12.2012 10:44
Благодаряч ти за музикалния поздрав.Макар че тук в Русия VBOX7 ,,заеква" и нищо не показва,тази песничка ми е доста добре позната.Така че усетих посланието ти
цитирай
12. tomich - Тази гениална песничка е един от многото брилянти...
17.12.2012 20:34
musicriver написа:
tomich написа:
не бива да се коментира!... Боя се , че тогава ще екслодира тишината и ще помръкне невероятният й поетичен блясък... Тя заслужава само една велика благодарност от безбройните, очакващи любовта сърца !
Поздравления за цялостния постинг!



Благодаря ти, много си мил!:)
Нощ е, но ще ти пусна едно парче...
Който умее да очаква по правилния начин,
Винаги дочаква! Така си мисля....
Усмивки от мен (нищо, че песента е малко тъжна, но пък хубава)! :)))

Deep Purple - When A Blind Man Cries
http://www.vbox7.com/play:6b31b8ed

river

в короната на Deep Purplе! Винаги когато я слушам, две сълзи бездумни тихо се търкулват към земния си последен пристан...
Едни са слепи, но виждат и дъното на душата. Други са зрящи, но съзират само върха на планината между тях...Какво да се прави, очи човешки!
Мюзик, прекрасно диип-парче си избрала за мен, украсено със среднощната ти усмивка! Благодаря ти също с усмивка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 428866
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930