Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2012 11:02 - Beneath The Shining Water....
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 2871 Коментари: 7 Гласове:
20

Последна промяна: 05.12.2012 11:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
пет пъти исках да забравя
пет пъти смятах да умра
но чувството което ме изгаря
във пет зори ме върна във света

пет кръстопътя вързах във сърцето
пет думи тайно ти шептя
и винаги поглеждайки небето
по вятъра ти пращам светлина

пет е вълшебното начало
на моята и твоята Съдба
едно красиво цветно огледало
в което се оглежда Любовта 

ПЕТ :)


Тагове:   аз,   Пет,   Ти,   някога,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - Върна ме към романтичната ми същност, рекичке...
05.12.2012 13:15
едно красиво цветно огледало
в което се оглежда Любовта

Много силно. Поздрави!
цитирай
2. karaiany - :)))
05.12.2012 15:26
Cheers for the magic mirror and the magic 5 too ! :)

Звучи като магия !
Ето нещо магьосно за похлупак ! :)

http://www.youtube.com/watch?v=xDprYZ-tgiA&feature=share&list=AL94UKMTqg-9CJ_gu6qXZPBgAz35Q9V-HR
цитирай
3. musicriver - 1. didoignatov - Върна ме към романтичната ми същност, рекичке...
05.12.2012 23:23
didoignatov написа:
едно красиво цветно огледало
в което се оглежда Любовта

Много силно. Поздрави!


Привет, предполунощно Дидо,
радвам се за романтиката....
Аз съм си непоправима романтичка....
Като се почне от книгите, мине се през филмите и се стигне до песните...
Обичам да си витая в облаците и да си мечтая.... :)
Спокойна нощ и сладки мечтателни сънища с едно парче на Алисън Крауз!...

Alison Krauss : That Kind Of Love
http://vbox7.com/play:35caf790

river
цитирай
4. musicriver - 2. karaiany - :)))
05.12.2012 23:32
karaiany написа:
Cheers for the magic mirror and the magic 5 too ! :)

Звучи като магия !
Ето нещо магьосно за похлупак ! :)

http://www.youtube.com/watch?v=xDprYZ-tgiA&feature=share&list=AL94UKMTqg-9CJ_gu6qXZPBgAz35Q9V-HR


Добро ти утро (почти), Адриан!:)
Звучи си направо, като поредно заклинание....
Обичам да Обичам, това е...
И си признавам Винаги... :)))
Това са те чудесата в живота....
Благодаря ти за песничката! И усмихнат ден ти пожелавам!:)
Избрах за теб ето това :

Lizz Wright -Обожавам те (знам, че харесваш Lizz)
http://www.vbox7.com/play:a4339037b3

river
цитирай
5. musicriver - 3. martosblack - и типично в мой стил,съвсем нетипично
05.12.2012 23:37
martosblack написа:
докато попивах думите ти
се сетих за вълчицата
онази , дето няма слепи очи
прегръдка (!)


Привет, martosblack,
в момента не мога да се изкажа по темата,
че други мисли мъчат моя мозък,
НО скоро батериите ще бъдат презаредени...
.... и тогава ще вметна нещо относно "вълчите истории"
10х за песничката... :)))
От мен ето това :

Francis Goya - Romeo & Juliet
http://www.vbox7.com/play:52d1e90e

Прегръдки, мила!:)
river
цитирай
6. nina123456 - (:
06.12.2012 14:57
моля ви кажете ми как качвате тези клипове да мога и аз да качам (:
цитирай
7. musicriver - 7. nina123456 - (:
06.12.2012 15:49
nina123456 написа:
моля ви кажете ми как качвате тези клипове да мога и аз да качам (:


Колега,
не мисля че това е въпрос който се обсъжда под постовете!
Ако имате някакви въпроси потърсете помощ на личната линия - от колеги блогъри или модераторите!
Под клиповете във VBox има бутони за споделяне.
Копирате кода, който се отваря от бутон Сложи в твоя сайт в текстови документ.
След това от HTML кода копирате линка, който е затворен в кавички срещу първото value= в прозореца който ще Ви се отвори от бутон за Флаш обект обозначен с f тук в блога - съдържа се сред бутоните за форматиране в полето при писане на нов постинг. Нанасяте по този начин линка, задавате отдолу размери - обичайно дължина 450, височина 403 и флаш обекта (клип) ще се появи в поста Ви. Не съм инженер и толкова мога да обяснявам! Надявам се, че съм била изчерпателна и съм помогнала.
Успех!

river

пп : Мога да Ви препоръчам да посетите блога на колегата Key5! Той има доста постове, в които разяснява как се качват клипове, снимки и други интересни нещица свързани със сърфирането в блог пространството!:)
Ето линк към блога на Ключа : http://key5.blog.bg/?vote

И една песничка от мен, поздрав за Вас, за да спрете да започвате всеки свой нов постинг с тъжна усмивка :

Roxette - Sleeping In My Car
http://vbox7.com/play:ca7ceeee

Усмихнат следобед от мен!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 428580
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930