Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2012 07:59 - Осъдени души....
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 4308 Коментари: 17 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 
случайността на обич
ни осъди
разпръсна светлина
сред мрак
загърбили предишните
заблуди
душите ни издирват
бряг

аз крача смело
някъде на север
а ти на запад
устремен летиш
и все така
за мене си потребен
дори когато
с вятъра мълчиш





Тагове:   аз,   Пет,   Ти,   някога,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - душите осъдени на любов...
23.11.2012 09:48
в нежното докосване на вятъра...
прекрасно е... нищо, че извика сълзи
в очите ми...
цитирай
2. brym4ence87 - Звучи ми познато...
23.11.2012 10:02
аз крача смело
някъде на север
а ти на запад
устремен летиш
и все така
за мене си потребен
дори когато
с вятъра мълчиш

Хубаво и леко тъжно! Хубав ден! ;-)
цитирай
3. musicriver - 1. mariniki - душите осъдени на любов...
23.11.2012 12:08
mariniki написа:
в нежното докосване на вятъра...
прекрасно е... нищо, че извика сълзи
в очите ми...


Здрасти, Маги!
Обичам книгата, обичам филма,
обичам живеенето такова каквото ми се случва...
Обичам и Него по моя си начин....
Обичам и Лилката(!) :)))
Хайде още нещо на Лили, което харесвам....

Лили Иванова - Танго
http://www.vbox7.com/play:82995797

Хубави почивни дни!

river
цитирай
4. musicriver - 2. brym4ence87 - Звучи ми познато...
23.11.2012 12:14
brym4ence87 написа:
аз крача смело
някъде на север
а ти на запад
устремен летиш
и все така
за мене си потребен
дори когато
с вятъра мълчиш

Хубаво и леко тъжно! Хубав ден! ;-)


Бръмчо,
веселото и тъжното Винаги вървят
ръка за ръка и правят живота ни пълноценен!
Важното е Винаги да се пътува
най-вече към Любовта!
Трудностите и разстоянията са
за да се преодоляват.... когато-тогава....
А мълчанието.... ако усещането за обич
е Истинско, дори в мълчанието чуваш
това, което трябва... :)))
"Осъдените души" винаги навяват тъга и носталгия,
но пък хубава тема са....
Поздрави и за теб!

И една песничка :
Лили Иванова - По жицата
http://www.vbox7.com/play:cc63a72141

river
цитирай
5. musicriver - ps
23.11.2012 12:27
Забравих да напиша, че Обичам и Васко Василев!
Много са готини тия мъже - 70-ти набор, мхм.... :)))
Особенно тия дето са музикални....
И покрай вметката още едно парче на Васко :

Васко Василев - Ако си дал
http://vbox7.com/play:8b169576

To you:)
цитирай
6. monaliza121 - Привет!:))
23.11.2012 14:35
Трудно могат да се съберат на едно място толкова перфектни изпълнения:
музиката на М.Щерев, гласът на Л.Иванова, цигулката на В.Василев, филмът на В.Радев, незабравимата игра на Р.Чанев, Ян Енглерт, Едит Солай и ... "дори когато
с вятъра мълчиш"...
Отнесе ме реката...:)))
цитирай
7. musicriver - 6. monaliza121 - Привет!:))
23.11.2012 15:17
monaliza121 написа:
Трудно могат да се съберат на едно място толкова перфектни изпълнения:
музиката на М.Щерев, гласът на Л.Иванова, цигулката на В.Василев, филмът на В.Радев, незабравимата игра на Р.Чанев, Ян Енглерт, Едит Солай и ... "дори когато
с вятъра мълчиш"...
Отнесе ме реката...:)))


Привет, Тинка,
винаги се радвам като наминеш!:)))
Хубаво е да сме си отнесени....
И мен вятъра ме отнесе и си се рееееея така....
.... вече доста време (за негова изненада)....
най-вероятно(!) :)))
Благодарско, че и моите скромни опити за
поетични споделени мисли си ги включила в понятието
"перфектни изпълнения"... изчервих се.... (да знаеш)!:)))
Хубави почивни дни!И усмивки от мен (нищо, че съм осъдена душа)...
Харесва ми да съм осъдена на обич към вятъра!
Ето още нещо ветровито за теб :

Candice Night - Wind is Calling
http://vbox7.com/play:8f5b76685b

river
цитирай
8. ckarlet - А дали защото са "Осъдени д...
23.11.2012 19:06
А дали защото са "Осъдени душите" любовта е толкова силна?
Поздрави! И на мен много ми хареса!
цитирай
9. kleopatrasv - Душите ни, осъдени на обичане, са ...
23.11.2012 19:52
Душите ни,
осъдени на обичане,
са навели глава,
виновно стихнали.....
Хубаво е да сме осъдени на обичане...

Чудесно е стихчето ти!
цитирай
10. musicriver - 8. ckarlet - А дали защото са "Осъдени д...
23.11.2012 22:02
ckarlet написа:
А дали защото са "Осъдени душите" любовта е толкова силна?
Поздрави! И на мен много ми хареса!


Ами незнам, Скарлет,
времето ще покаже (вероятно)....
Поне в книгата си беше точно така с Фани и Ередия....
Радвам се, че стиха ти е харесал!
:)

Osydeni Dushi - като стана въпрос за филма ето ги кадрите....
...и онази върховна сцена, когато той въртеше там и се самонаказваше
заради забранената любов....
http://vbox7.com/play:b8fc8686c2

Хубави почивни дни,
river
цитирай
11. musicriver - 9. kleopatrasv - Душите ни, осъдени на обичане, са ...
23.11.2012 22:09
kleopatrasv написа:
Душите ни,
осъдени на обичане,
са навели глава,
виновно стихнали.....
Хубаво е да сме осъдени на обичане...

Чудесно е стихчето ти!


Здрасти, Клео,
така си е....
И като се замисля - всички сме осъдени на обичане,
но трудно си го признаваме, особено дълбоките хора или пък си го признаваме лесно, но после трудно вървим по пътя по който се налага да понесем
последиците на това признание....
Но пък - Хубаво е!:)
Усмивки от мен!
Радвам се, че мина!:)

пп : Между другото мелодията на Осъдени души е едно от малкото неща, които още помня как се свирят на пиано... :)))

river
цитирай
12. neleta - Привет, от сърце!
24.11.2012 13:59
Знаеш ли, че това е вероятно четвърти или пети път, в който съм на този ти постинг. И трябваше да изчакам да отминат емоциите, за да напиша нещо адекватно в коментар. Книгата ми е една от любимите. Филмът естествено,/ макар и с различието си от нея/ също ми харесва много. Зап есента да не говоря:)). Но ме разтърсва нещо друго - нещо, което си го нося вътре в мен и подскачам всеки път, когатя някое от ръбчетата му ме бодне сърдечно.... Аз на север, ти кой знае накъде....
Всеки си носи кръста и ... опитва да подлага под него какви ли не самозалъгвания, химери и мечти - за да облекчи тежестта и болежките си.
Благодаря ти!
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - "Осъден на любов" е е...
25.11.2012 19:52
"Осъден на любов" е единствената несвобода, която приемам безусловно.
А Васко... Васко го обожавам :)
Поздрави!
цитирай
14. faktifakti - в любовта дори мълчанието е взаимност.
25.11.2012 21:33
много ми хареса стиха ти. усмивки.
цитирай
15. musicriver - 12. neleta - Привет, от сърце!
26.11.2012 10:10
neleta написа:
Знаеш ли, че това е вероятно четвърти или пети път, в който съм на този ти постинг. И трябваше да изчакам да отминат емоциите, за да напиша нещо адекватно в коментар. Книгата ми е една от любимите. Филмът естествено,/ макар и с различието си от нея/ също ми харесва много. Зап есента да не говоря:)). Но ме разтърсва нещо друго - нещо, което си го нося вътре в мен и подскачам всеки път, когатя някое от ръбчетата му ме бодне сърдечно.... Аз на север, ти кой знае накъде....
Всеки си носи кръста и ... опитва да подлага под него какви ли не самозалъгвания, химери и мечти - за да облекчи тежестта и болежките си.
Благодаря ти!


Нели,
благодаря ти за коментара!:)
Разбирам те напълно!
Днес е понеделник и по случай новото начало (седмично)
поздрав от мен с една песен :

Тоника - За старата любов
http://vbox7.com/play:5dcb9e2fa2

Smilles:)))

river
А за бодването, еееех....
цитирай
16. musicriver - 13. 4aiotgluhar4e - "Осъден на любов" е ...
26.11.2012 10:17
4aiotgluhar4e написа:
"Осъден на любов" е единствената несвобода, която приемам безусловно.
А Васко... Васко го обожавам :)
Поздрави!


Чайче, здравей,
радвам се че си тук и сподели мисли!:)
И аз така като тебе за несвободата и приемането!
Някакво едно такова вълшебно е между мен и моята муза....
Нищо, че всичко започна малко на шега....
И дано такова да си остане и вбъдеще....
Времето ще покаже....
А Васко е сладур безподобен - прилича ми на непораснало сладко дете!:)))
Поздрав за теб с една песен, която много обичам!
Днес съм на Тоника :)))

Tonika - Кой Ще Каже Какво Е Любов
http://vbox7.com/play:f2c29491

Усмивки и за теб:)))
river
цитирай
17. musicriver - 14. faktifakti - в любовта дори мълчанието е взаимност.
26.11.2012 10:24
faktifakti написа:
много ми хареса стиха ти. усмивки.


Еви, здрасти
и благодарско!
Обичам да разчитам мълчанието и знаците от реалността,
свързани с отвъдвремевите ми изживявания!
Магическо е! Дава ми различно усещане за съществуването!
Тези дни се заслушах в разни старички, но хубави български песни!
Надявам се, че харесваш Емил Димитров....
Поздрав с една хубава негова песничка!

Емил Димитров - Песен за чайката
http://vbox7.com/play:41529da3&al=2&vid=1290751

Успешна седмица, Ева!:)

river
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 428552
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930