Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2012 00:43 - Quedate
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 4195 Коментари: 15 Гласове:
24

Последна промяна: 22.12.2012 23:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

върни се любов  докосни ме

по невидимите ръбове на въздушна душа

със  минало ела и прегърни ме

не ме оставяй в тъмното сама

ти ме разпали като струна в мрака

изсвири ме във летен ритъм блус

сърцето ми остана да те чака

в горчиво-сладкия дъждовен вкус

залутах се в космични коридори

след сенките приличащи на теб

врати магични никой не отвори

препъвах се в невидимата степ

потънах в езеро покрило в сън гората

удавих се във мътните води

а тъй жадувах мирис на тревата

в която боси ходехме в зори

внезапно от мъглата появи се

целуна ме със устни от лъчи

за нов живот ми каза събуди се

и малко споделено помълчи

послушах те а после си заминах

оставих те на оня звезден бряг

и ден след  ден по мъничко умирах

изгубена сред есенния сняг

превърнах се в река от песни нежна

прегърната от тъжната луна

душата ми се рееше копнежна

къде си ти така и не разбра

внезапно се завърна като птица

не ми говориш страстно ми шептиш

отново съм пазителка-звездица

а ти за мене в огън се топиш

прости ми искам да си Мой единствен

безкраен вятърен и звезден ураган

да се усетиш истински пречистен

потънал в общия ни свят необуздан

люби ме грешно страстно необятно

с кръвта ми сливай атоми в съня

във мен се вливай цветно непонятно

ще бъда Твоя докато горя....

 

върни се любов докосни ме

подари  ми безкрай и дъга

във очите си с моето име

следвай дългия път към дома....

ПЕТ :)



Тагове:   me,   You,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. musicriver - :)
13.01.2012 10:41
... и в тоя ред на мисли....

Love Secret ~

не търсех нищо….
ти дойде….
аз ти се случих….
в шепота от минало….
завърнало се с тихи стъпки….
за да стопи копнежа ти…
за лутане….

и все към мен ще бягаш….
стенейки….
и все към Теб ще бягам ….
падайки…
с мечтите за реалност….
дишайки….
май смелост няма да достигне…

а все тъй диво….
и неистово….
изгубено….
по вятъра крещя….

не чуваш….
до тебе думите ми
от разпръснатото ехо
достигат….
като отронени във зимата….
загинали листа…
накъсани….

тринайсти е….
и време за решения….
за връщане към себе си…
затваряне….
не ще ти бъде
никога достатъчно….
едно единствено Обичане…

(Да!Моето)….

върви по пътя си….
изпепели ме….
ти всичко жизнено у мен уби…
но знаеш ли…
от силата ти в мене има…
онази сила….
в огън пак ще ме роди…

Завинаги във Тебе
ще остана….
А Теб за Мене
все ще те боли….
като огромна и пламтяща
рана
на Времето….
Съдбата само ще реши….

http://www.youtube.com/watch?v=kxOIZZcUkGs&feature=player_embedded

ПП : Май съм хвърлила в потрес редовните посетители в моето мъничко пространство с това откровение....
Написах просто истината, както я чувствам.... за нещо, което винаги ще вярвам че е Истинско в живота ми, въпреки че получих много знаци в обратната посока....

Вярвам и Обичам, но единствено намерен път към мен в реалността когато тогава (дори в някой друг живот) може да стопи съмнението завинаги....
цитирай
2. musicriver - Сякаш си написала моите чувства...
13.01.2012 12:01
luinfinity написа:
Кой е пътя?... Къде еееее?... Колко животи трябва да минат или душите ще се лутат във вечността?...


Виж, мила,
винаги идва момент за избор!
Съветвам те да избереш Себе си! Това не пречи да продължиш Да Го Обичаш, въпреки че те е наранил.... Любовта е сложно чувство - радост и тъга вървят винаги ръка за ръка....
Аз днес на 13-ти петък избрах просто да се примиря Завинаги и да спра да търся...
Това е начина да спася реалността си....
Ще се моля да е здрав и щастлив някъде там - под небето синьо....
А аз ще продължа всяка сутрин да му прошепвам във вятъра, а вечер към звездите, но после ще се изгубвам тотално в Реалността....
Опитай и ти - това е спасението за душата! Бягай от виртуала или не се губи в него прекалено дълго!
Прегръдки! Ще оцелееш! Вярвам!:)

http://www.youtube.com/watch?v=Tth-8wA3PdY
цитирай
3. musicriver - Превърна се в река от песни нежна, ...
13.01.2012 12:13
friendly1 написа:
Превърна се в река от песни нежна,
която свойта приказка реди...
Във твоята душа копнежна-
кипяха страсти на вълни…

Заливаше пресъхналият бряг,
а той поглъщаше те ненаситен…
Внезапно разцъфтял, забрави как-
на теб дължи това, че стана китен…

По-силна ще тече реката, знам защото
ще бъде винаги желана и щастлива…
А този бряг, забравил за доброто-
ще се превърне в пясъчна пустиня!




Приятелска,
страхотна си ти, нали си знаеш!!!
Благодаря за стихото - много е точно!:)

http://www.youtube.com/watch?v=NorDwm8wk5s

Йеееее :)
Суперско ми е днес! От сутринта!:)
Току що ми се обадиха с добри новини!!!
...
Прегръщам те, мила и адски се радвам, че те открих!

ШЕСТ :)
цитирай
4. musicriver - http://www. youtube. com/watc...
13.01.2012 12:16
luinfinity написа:
http://www.youtube.com/watch?v=woEl5kAP5QE&feature=related


Ей, я да се вземаш в ръце!
Ще дърпам уши!!!:)
Хайде и на тебе един Survivor!!!:)

http://www.youtube.com/watch?v=NorDwm8wk5s

И прегръдка виртуална! Да наминаваш всеки ден, да ти пускам по нещо, та да я излекуваме тая душа!!! Ще стане!
Приятен обяд!:)
цитирай
5. janadarkova - Много силно, поздравления!
13.01.2012 12:16
Очарователно описани чувства, чудесно продължавай все така!
цитирай
6. gocho52 - Хубава песен...
13.01.2012 12:34
Не знам песен да е върнала изгубена любов.
Дано науча...
цитирай
7. melina26 - Чудесна музика:)
13.01.2012 12:36
Чудесна музика:)
цитирай
8. musicriver - Очарователно описани чувства, ...
13.01.2012 13:16
janadarkova написа:
Очарователно описани чувства, чудесно продължавай все така!


Сърдечно благодаря за оценката!
Жалко, че музата ми така и не може да ме разбере...
Не дава признаци на живот...
Но....
Аз съм свикнала да живея без очаквания в очакване на някоя негова вълшебна поява някога някъде....:)
цитирай
9. musicriver - Знам, ще оцелея, някак. . . Времето ...
13.01.2012 13:21
luinfinity написа:
Знам, ще оцелея, някак... Времето ще ми помага. На него също... Дано заличи и мъката, защото душата като страда дълго, се загубва в нищото а без нея си НИКОЙ... :(((
Прегръщам те за топлите ти думи и подкрепата...
http://www.youtube.com/watch?v=YWEbyQ_sVh4&feature=related


Обичам Nightwish, даже бях на концерт на Таря в Пловдив през септември!:)
И аз те прегръщам!
Пращам ти песничката на Таря за Феникса - > http://www.youtube.com/watch?v=niWEDh6gCpU

Май наистина е най-добре да бъдеш изпепелен тотално, за да се възродиш пълноценно за нов живот?! Аз май я стигнах тая точка! Пожелавам ти го и на тебе! Незнам! Нещо стана! От изминалата нощ се чувствам някак по-силна!
:)
цитирай
10. musicriver - Не знам песен да е върнала изгубена ...
13.01.2012 13:23
gocho52 написа:
Не знам песен да е върнала изгубена любов.
Дано науча...


Може, може...
А и кой е казал, че любовта е изгубена?....
Любовта в момента е в трагически период, обърната към себе си за равносметка, но когато се стопли може и да се възроди...
Знае ли човек....
Вяра и надежда трябва да има!
Поздрави и пак заповядай!:)
цитирай
11. musicriver - Чудесна музика:) Да! И на мен ...
13.01.2012 13:32
melina26 написа:
Чудесна музика:)


Да! И на мен песничката много ми бърка на дълбокото.....
Only time....
цитирай
12. musicriver - Ще се възродя. . . и пак при него ще ме ...
13.01.2012 14:13
luinfinity написа:
Ще се възродя... и пак при него ще ме отведе съдбата... Ще го прогоня, но той винаги ще се връща в съня ми... Това е карма!... Той е моето наказание а аз неговото...
http://www.youtube.com/watch?v=oNJgX2DWQaw&feature=related


Няма такива работи!
В съня го сънувай!
Но ЖИВЕЙ в реалността!
Недей живя между два свята!
Смисъл от това няма! Погубващо е!
http://www.youtube.com/watch?v=KsLwBU6BDbU
цитирай
13. daan - :)
13.01.2012 15:35
върни се любов докосни ме
подари ми безкрай и дъга
във очите си с моето име
следвай дългия път към дома....
ПРИЈАТЕЛЕ ВРНИ СЕ , ТАА ТЕ ОБИЧА
ПОЗДРАВ ПРЕКРАСЕН СТИХ
цитирай
14. musicriver - върни се любов докосни ме подари ...
14.01.2012 13:18
daan написа:
върни се любов докосни ме
подари ми безкрай и дъга
във очите си с моето име
следвай дългия път към дома....
ПРИЈАТЕЛЕ ВРНИ СЕ , ТАА ТЕ ОБИЧА
ПОЗДРАВ ПРЕКРАСЕН СТИХ


:)
Сякаш те чувам да викаш със силен глас във вятъра, а ехото разнася "..ича, ..ича, ..ича"....
Не е толкова важно дали ще се върне! Най-важно е да е здрав и щастлив, където и да Е!:)
И на теб поръчвам да си щастлив и да се слушате с принцесата, Дан!:)
Хайде поздрав с нещо Акселско (китарно) и Джиоелско (вокално)!:)
http://www.youtube.com/watch?v=1GH2W5tqGPg&feature=related
цитирай
15. musicriver - това е реалността без него!. . . за ...
14.01.2012 13:20
martosblack написа:
това е реалността без него!...за какво ми е такава реалност(?)


Ааааааа.... жива съм, жива съм....
Има начини да се лекува душата....
Май намерих един... :)
http://www.youtube.com/watch?v=Hzp0Aoh1Ygc&feature=related
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 425714
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031