Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2012 22:19 - Soulmate
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 2011 Коментари: 8 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Soulmate ~~


Във океана сродните души,

откриват се във водно синьо,

а сред вълните слънцето блести,

прегръща ги с лъчите си игриво.

 

Сред планините сродните души,

намират се във нежното зелено,

там под дървета вятърът мълчи,

тревите се разтилат разкроено.

 

А във реките сродните души,

се сплитат във вълшебни капки,

по бързеите гонят се сами,

една във друга се преливат сладки.

 

Във небесата сродните души,

танцуват пирует сред синевата,

сърцата им се сливат и трепти

просторът сбъдвайки мечтата.

 

Във тъмнината сродните души,

в любовен огън винаги заспиват,

за тях звезда единствена блести,

а те в съня неспирно се откриват.

 

Намерил ли си сродната душа,

дори да е на мили разстояние,

сърцето ти за Нея ще тупти,

Едно Съдбовно Вечно Изпитание.


* * * * *

Soulmate ~~ 2


Намерих сродната душа,

тъй дълго търсих я в безкрая,

залутана в дъждовната мъгла,

за бъдеще нечакано гадая.

 

От приказка за мене си роден,

вълшебна песен от звездите,

от слънцето сред зима озарен,

отново ми прошепна във мечтите.

 

Държиш ръката ми гореща във съня,

обличаш тялото ми със копнежи

и пак единствено към Теб вървя,

потъвам в звездните водовъртежи.

 

Какво направи с моята душа,

тя си остана някъде във тебе

а оня пламък тъй и не изтля,

от по-щастливото ни общо време.

 

Мълчи Ме в утрото и във нощта,

крещи Ме в пътища незнайни,

там на прозореца за Тебе е свещта,

за стъпките ти някой ден случайни.

 

Ще чувствам вечно твоята душа,

дори да сме в различни измерения,

със Теб единствено аз мога да летя,

шептейки ти любовни откровения.

ПЕТ :)




Тагове:   me,   You,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. daan - :)
09.01.2012 05:47
преувави стихови, те поздравувам од срце
го советувам мажот за кого се наменети овие срихови веднаш да и се обади на на оваа дама:)
цитирай
2. musicriver - преувави стихови, те поздравувам ...
09.01.2012 09:18
daan написа:
преувави стихови, те поздравувам од срце
го советувам мажот за кого се наменети овие срихови веднаш да и се обади на на оваа дама:)


Хахаха, по сателитния телефон ще ми се обади!:)))
Кой знае на къде го е отвял вятъра в тоз момент....
http://www.youtube.com/watch?v=1bGOgY1CmiU

ПП : Дано да ти чуе съвета...въпреки, че ще си загубя граматиката сигурно....от вълнение, не от друго, хах....:)))
Вълшебната топка казва, че и изглеждало добре едно такова случване...:)))
цитирай
3. idealist - Хубави са! Особено това:
09.01.2012 10:42
Мълчи Ме в утрото и във нощта,

крещи Ме в пътища незнайни,

там на прозореца за Тебе е свещта,

за стъпките ти някой ден случайни.
цитирай
4. musicriver - Мълчи Ме в утрото и във нощта, крещи ...
09.01.2012 11:13
idealist написа:
Мълчи Ме в утрото и във нощта,

крещи Ме в пътища незнайни,

там на прозореца за Тебе е свещта,

за стъпките ти някой ден случайни.


Хах... Усетил си точното място, мисля....
Благодаря ти...
Интрига и мистерия в едно...
Поздрави и успешна седмица....:)
цитирай
5. musicriver - Аплодисменти, Мюзик! Харесвам ...
09.01.2012 12:14
friendly1 написа:
Аплодисменти, Мюзик! Харесвам стиховете ти - по един вълшебен начин предаваш емоциите си и чувствата си! Прегръдки и усмихната седмица :)))


Дано така да въздействат и на адресата, Приятелска!
Вътрешното ми усещане е, че го бодват където трябва, затова ме мъчи енергийно толкова силно понякога.....
Ние двамата сме леко извънземни, та тъй....:)))
Благодаря ти за оценката, много се радвам, че стихотата ми ти харесват! И аз обичам твоите - близки са на душата ми....
http://www.youtube.com/watch?v=uH0ENZTbuGQ

Поздрави, мила и хубава седмица!:)
цитирай
6. анонимен - "възкръснала" отново все така си" многолика"
13.01.2012 18:36
с пълни шепи си крадеш
превеждайки ни чужди чувства

хах, "силве грийн"
цитирай
7. анонимен - или
13.01.2012 18:38
"дакота" се назоваваш, знаем ли,но все ни се явяваш, хах,
цитирай
8. musicriver - "възкръснала" отново все така си" многолика"
08.08.2012 11:19
анонимен написа:
с пълни шепи си крадеш
превеждайки ни чужди чувства
хах, "силве грийн"


анонимен написа:
или
"дакота" се назоваваш, знаем ли,но все ни се явяваш, хах,


Анонимен,
извини ме за късната реакция - след 7 месеца! :)))
Изобщо не можах да разбера за какво иде реч в коментарите ти!
Не крада нищо, не съм възкръснала, а за "многолика" - може би в един хубав смисъл, с оглед подредба на видовете мисли по правилни спокойни траектории!!!
За една невъзможна странна любов се разказва в моя блог!
Ако ти е интересно наминавай, но не се затормозявай над въпроса кой кой е!
Който трябва, уверявам те Знае!
Слушай музиката, чети стиховете и бъди здрав!

river
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 428864
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930